Pozostałosci po odinstalowaniu Parallels Desktop

Witam

Po odinstalowaniu Parallels Desktop w Preferencjach Sieci pozostały: Parallels Shared Networking Adapter oraz Parallels Host-Only Networking Adapter.

Nie uzywam tych sieci w ogóle i jest to o tyle uporczywe ze nawet jesli je usune to po ponownym uruchomienu Maca one dodaja sie na nowo.

Podpowiedzcie mi : jak je usunac, dezaktywowac?

Mój system to: Mac Os X 10.5.7, MBP 13’3 2,26

a w jaki sposób usunąłeś Parallels?

AppCleaner’em

PS.zanim napisalem temat szukalem na forum i znalazlem jeden temat mowiacy takze o pozostalosciach po Parallels ale nie ma tam sposobu na usuniecie “sieci” - dlatego napisalem swoj.

to źle to zrobiłeś
Parallels ma program odinstalowujący
uruchomiasz instalkę parallelsa i jak masz zainstalowany progs wyświetla ci się uninstall
dlatego masz śmieci

tak jak myslalem… musze ponownie pobrac instalke programu.

dziekuje za pomoc

pozdrawiam

nie ma za co tak samo jest np z vmware

Wlasnie odinstalowalem program uzywajac obrazu z ktorego przedtem instalowalem. Roziwazanie latwe, szybkie, skuteczne.

To mnie nauczy aby nie usuwac od razu po instalacji obrazu programu.

Dziekuje, Pozdrawiam

PS. I tak windows xp SP1 sie wieszal na Parallesie:(

Witam Panie i Panowie, teraz ja odświeżam temat.

Po odinstalowaniu Parallels, świeżej instalacji ElCapitan i przywróceniu ustawień z Backupu mam na liście programów kilka pozostałych syfów po parallels. Próbowałem wywalić to na różne sposoby łącznie z ręcznym przeszukiwaniem bibliotek czy skanowaniem i czyszczeniem przez cleanmymac, ccleaner i inne tego typu cuda. Nic to nie dało, dalej syfiaste skróty pozostały. Przekopałem tony googli i żadne ze znalezionych tam rezultatów nie przyniosły efektów. Jeśli chodzi o powyższy sposób to nie potrafię znaleźć dezinstalatora dla parallels w jego instalce. Dodam, że nie mam już backupu z czasów kiedy ten parallels był zainstalowany na moim MB (dysk TimeMachine padł fizycznie w miedzy czasie). Może jestem ślepy albo robie to źle.

Czy ktoś z was moi drodzy zna sposób na pozbycie się tego problemu?